Gheorghe Sarău, îți dau cadou de ziua mea! ”KATAR” înseamnă și ”PE UNDE”.

Domnule Gheorghe Sarău, profesor de limba UNGARĂ (ai absolvit această facultate, profesor de romani nu ești, că nu te-ai născut în familie romă), astăzi, 25 ianuarie 2020, îți RETURNEZ CADOUL pe care mi l-ai făcut în anul 2005, pe data de 25 ianuarie. Știai că e ziua mea, de aceea mi-ai făcut un frumos cadau, pe care sunt nevoit să ți-l returnez, azi!

Eram în sesiune, și tu, auto-denumitule profesor de rromani, ți-ai permis să îmi dai nota 6, motivând că eu nu știu alfabetul inventat de Marcel Curteade. Testul era o traducere din română în romani. Și tu, care NU ȘTII bine NICI UN DIALECT ROM, ți-ai permis cu tupeu obraznic să inventezi probele de examen la admiterea în facultate, probe pe care să le treacă romii nativi. Ai un tupeu  fantastic, de personaj caragialean , sau mitic de București.

Pentru acest articol, care urmează să-l citească adoratorii tăi, tu ai amenințat acum doi ani conducerea revistei confluente.org că-i dai în judecată. Și articolul mi-a fost șters de pe pagina confluente.org. Iată că după DOI ANI, articolul meu apare TIPĂRIT! Și comunitatea științifică va învăța că DOAR UN ROM știe limba, nu un GAJIO!

Pe scurt, tu nu știai că în prima menționare a limbii romilor în Europa (Andrew Boorde, 1547) adverbul KATAR are două sensuri în romani. Atașez în pdf, pentru doritori articolul meu: 010 Cirpaci Marian Nuțu Boorde romana

Lasă un comentariu